09332709359

ارسال عکس تلگرام

91003101

تلفن دفتر مرکزی

از 8 صبح الی 18 عصر

شنبه تا پنج شنبه

گاز مبرد R12

گاز مبرد R12

یکی از پر مصرف ترین گازهای مبرد مورد استفاده در تبرید خانگی و تجاری می باشد و از نظر کارایی در بازه گسترده ای قابل مصرف است. از گاز R12 در کمپرسور های تبرید کوچک تا چیلر های عظیم استفاده و طبق عکس فوق عموما در کپسول ۱۳.۵ کیلوگرمی سفید رنگ ارائه می گردد.

جایگزین مناسب برای گاز R12 گاز های R134a، R410a، R410b، R409a ،R600a و R417c می باشد و این گاز با روغن معدنی (MO) و الکل بنزین و همچنین اکثر روغن هایی که با گاز R134a سازگار باشند، قابل استفاده می باشد. قیمت گاز R12 در محدوده ارزانترین گازها قرار دارد و جزو گازهای ممنوعه در پروتکل مونترال می باشد. گاز فریون R12 تا قبل از سال ۱۹۹۴ که گاز فریون R134a تولید و به بازار ارائه شود، در اکثر سیستم های تبرید و تهویه مطبوع از جمله سیستم تهویه خودرو مورد استفاده قرار می گرفت.

خواص گاز مبرد R12

از خواص گاز مبرد فریون R12 ایسکون میتوان به غیرسمی بودن, غیرقابل اشتعال و یاغیر قابل انفجار نام برد و همین خواص ها باعث شد که این گاز محبوبیت بسیار زیادی در برنامه های تجاری و کاربردی داشته باشد. همچنین گاز فریون R12 بسیار پایدار است, حتی تحت شرلیط عملیاتی شدید هم مولوکول های آن متلاشی نمی شود. با این وجود اگر گاز فریون R12 در معرض مستقیم شعله آتش و یا عنصر گرمایش الکتریکی قرار بگیرد به اجزای سمی کوچکتر تجزیه خواهد شد.

کاربرد گاز مبرد R12

گاز مبرد فریون R12 کاربردهای گسترده و متنوعی دارد. از سیستم ‌های تبرید هرمتیک کوچک گرفته تا چیلر های فشار مثبت بزرگ موارد کاربرد این مبرد فریونی می‌باشد. این گاز از دیرباز به عنوان مبرد استاندارد سیستم ‌های تهویه مطبوع خودرو، سیستم‌ های تبرید و بسیاری از کاربرد های صنعتی و تجاری دیگر شناخته می‌شود. ترکیب گاز مبرد فریون R12، دی کلرو‌دی‌ فلرو‌متان (CCl2F2) می‌ باشد. گاز مبرد فریونی R12 به‌ وسیله کپسول‌ های سفید ‌رنگ عرضه می‌شود. این گاز فریون در یخچال فریزرهای خانگی, یخچال های فروشگاهی, چیلرهای مایع, یخ ساز های صنعتی استفاده می شود.

حوزه خنک کننده ها به دلیل گاز سرد کننده R12 ایسکون بسیار آسان تر و مفید واقع شده است.

یافتن یک جایگزین برای این گاز فریون همه کاره کار سختی بوده است اما گاز R134 جایگزین آن شده است.

هنگامی که با اتومبیل در پارکینگ و یا پشت ترافیک معطل می مانید متوجه خاصیت خنک کنندگی برتر این گاز خواهید شد.

سیستم این گاز همیشه باد خنکی می دمد در حالی که سیستم گاز R134 در هنگامی که خودرو در حال حرکت نیست باد خوب و خنکی نمی دمد.

چیلر های سانتریفیوژی بزرگ

کمپرسور های تسمه ای

سیستم های تبرید دما بالا و متوسط و پایین

قابله عرضه در کپسول های ۱۳.۶ و ۱ کیلویی

این گاز به عنوان یک گازسرد کننده در سیستم های خنک کننده و تهویه هوای اتومبیل ها استفاده می شود.

گاز فریون ۱۲ به عنوان آئروسل (ذرات ریز معلق) در پزشکی استفاده می شد.

برخی از برندهای گاز R12 موجود در بازار ایران

گاز R12 هانیول
گاز R12 کولیب
گاز مبرد R12 ایسکون
گاز مبرد R12 اتوفینا اسپانیا
گاز فریون R12 گالکو بلژیک

خرید و فروش گاز مبرد R12
خرید و فروش گاز مبرد R12

تعمیرات شبانه روزی

تعمیرات شبانه روزی برای یخچال، فریزر و ساید بای ساید با نام “ثامن سرویس” به رفاه حال مشتریان در شهر تهران می‌پردازد. این خدمات از ساعات شبانه روزی در دسترس است و با ورودی 500 هزار تومان در زمینه تعمیر و رفع اشکالات این لوازم خانگی فعالیت می‌کند.

خدمات تخصصی

خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی یک راهکار مهم و حیاتی برای افرادی است که با مشکلات فنی و نقصانات مختلف در لوازم خانگی‌شان روبه‌رو می‌شوند. تعمیرات تخصصی از تجربه، تخصص و دانش فنی گسترده‌ای که توسط تعمیرکاران ماهر ارائه می‌شود، بهره می‌برد. این خدمات به چندین نحو ارزشمند برای مشتریان منجر می‌شوند:

 

تعمیرات لوازم خانگی

۱. تعمیرات یخچال و فریزر 
۲. تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی
۳. تعمیرات دستگاه‌های آشپزخانه 
۴. تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی خانگی 
۵. تعمیرات دستگاه‌های تهویه
۶. تعمیرات وسایل برقی کوچک

ضمانت و گارانتی

ضمانت‌نامه و گارانتی یک تعهد رسمی است که ثامن سرویس به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا نشان دهد که محصول یا خدماتی که ارائه می‌کند، با کیفیت و قابل اعتماد هستند. مدت زمان گارانتی می‌تواند بسته به نوع خدمات ارائه شده متغیر باشد و می‌تواند از 1 ماه تا 1 سال متفاوت باشد.

تعمیر در محل

“ثامن سرویس” با افتخار خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به صورت حضوری و در محل مشتریان ارائه می‌دهد،  مشتریان ما می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به جابجایی لوازم خانگی خود، از خدمات تعمیراتی با کیفیت ما بهره‌مند شوند. با ارائه خدمات در محل، ما به تضمین راحتی، کارایی و رضایت مشتریان پی می‌بریم.

پیشگیری از خرابی

“راهکارهای پیشگیری از خرابی لوازم خانگی و افزایش عمر مفید آن‌ها”

حفظ و بهینه‌سازی عملکرد لوازم خانگی نه تنها موجب افزایش دوام آن‌ها می‌شود، بلکه هزینه‌های تعمیراتی ناشی از خرابی‌های ناگهانی را هم به حداقل می‌رساند. رعایت مراقبت و نگهداری بهتر می‌تواند به شدت به طول عمر و کارایی لوازم خانگی کمک کند.

مطالعه مقالات بیشتر

آموزش استفاده از لباسشویی درب از بالا ویرپول
Uncategorized
تعمیر خشک کن ویرپول در تهران
Uncategorized
تعمیر یخچال التو
لوازم خانگی التو | Eletto
تعمیر یخچال اسنوا
تعمیر لوازم خانگی اسنوا | snowa
شارژگاز رایگان یخچال فریزر
تعمیرات لوازم خانگی
تعمیر فریزر التو
تعمیرات لوازم خانگی